• KONTAKT :

• tel.kom.535-904-350
  • e-mail:wtzzlotow@wp.pl

wycieczka do dźwirzyna - 15-17.09.2010

W środę 15 września wybraliśmy się na 2 dniową wycieczkę do miejscowości o dźwięcznej nazwie Dźwirzyno. Miejscowość ta położona jest w malowniczym miejscu nad morzem Bałtyckim niedaleko Kołobrzegu. Zanim dotarliśmy do punktu głównego naszej podróży zwiedziliśmy bastion wojskowy oraz ogród botaniczny. Po wrażeniach godnych Indiany Jonesa dotarliśmy na pyszny obiad w samym sercu Dźwirzyna. Spacer nad brzegiem morza pozwolił na chwilę refleksji oraz zebrania sił przed ogniskiem organizowanym wieczorem.

Następnego dnia odwiedziliśmy Kołobrzeg, gdzie czekał już na nas torpedowiec i każdy chętny mógł skorzystać z rejsu. Po przedpołudniu pełnym wrażeń obowiązkowo zjedliśmy obiad, aby później spalić zbędne kalorie spacerując wzdłuż piaszczystej plaży.
Ostatniego dnia wycieczki, wyszliśmy ostatni raz zobaczyć morze i pożegnać się z nim.
W drodze powrotnej odwiedziliśmy Skansen Chleba w Ustroniu. Podróż w krainę chleba jaką zaoferowali nam organizatorzy była niezwykła. Stylizowana chata na wiek XIX, zauroczyła nas i zrobiła ogromne wrażenie. Każdy mógł samodzielnie wyrobić ciasto i w finezyjny sposób przygotować je do pieczenia w 120-letnim piecu. Obiad całkowicie nas zaskoczył, żurek był podawany w ogromnej bułce. Takie danie smakowało wybornie. Po trzech dniach pełnych wrażeń wyruszyliśmy w drogę powrotną do Złotowa.