• KONTAKT :

• tel.kom.535-904-350
  • e-mail:wtzzlotow@wp.pl

AKTYWNY WROCŁAW 10-11.08.2022

Wrocław powszechnie uznawany za sympatyczne miasto słynące z mostów, niebywałych kamienic, kościołów, a przede wszystkim na uwagę zasługujące krasnale oraz potężny symbol miasta - iglica. Pierwszego dnia, zapoznaliśmy się z naszym przewodnikiem, który zaprowadził nas na pokaz fontann.Następnie udaliśmy się do słynnego Ogrodu Japońskiego oraz do ZOO podziwiać okazy zwierząt z całego świata, w tym urocze afrykarium. Drugiego dnia wycieczki zwiedzaliśmy interaktywne muzeum wody, w którym dowiedzieliśmy się za pomocą jakich historycznych narzędzi była ona pozyskiwana
i przetwarzana i jak ogromne znaczenie odgrywa ona w naszym życiu.
Po zwiedzaniu Centrum Edukacji Ekologicznej "Hydropolis" udaliśmy się na przystań, z której popłynęliśmy w rejs po Odrze obserwując zabudowania z obu stron i delektując się pysznym sernikiem
i kawą.
Finałem wycieczki był wieżowiec "Sky Tower" w którym windą wjechaliśmy na sam szczyt by oglądać panoramę miasta z każdej strony. Ach co to był za widok! Aż w piersiach dech zapiera.
Każda wycieczka ma swój początek i finał, gdzie następuje pożegnanie z jej pilotem i podziękowania za przekazaną nam cenną wiedzę i opiekę. Następnie podążyliśmy do autokaru by wyruszyć do Złotowa. Wyprawę do stolicy Dolnego Śląska uważamy zatem za bardzo udaną. Mimo solidnego zmęczenia humory nam dopisywały, wiele wrażeń zapewne zapadnie nam w pamięci by podzielić się nimi z rodziną